Informacija Forum • information-3.de

Informacija Forum • Tattoo Allergie Test

 

Informacija Forum

 
Informacija Forum • sl - Slovenščina • information-3.de     sl • Slovenščina  Deutsch |  Slovenčina |  Română |  Српски |  Türkçe |  Русский 

Danes je Nedelja 5. Maj 2024, 17:30




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 1 prispevek ] 
Avtor Odgovor
 Naslov prispevka: Tattoo Allergie Test
OdgovorObjavljeno: Nedelja 12. Maj 2019, 07:43 
Bei welchem Arzt macht man ein Tattoo Allergie Test?
Ich würde mich demnächst gern tätowieren lassen (kleines Tattoo am Handgelenk), da ich momentan aber sehr anfällig für Allergien bin, würde ich vorab gerne einen Allergietest machen.
Ich hab bereits meinen Hausarzt gefragt, ob er das machen würde allerdings hat er damit keine Erfahrung gemacht und mein momentaner Allergologe gab mir nur die Antwort ich sollte mir anstatt ein Tattoo stechen zu lassen doch ab und zu einfach etwas mit dem Kugelschreiber auf den Arm malen.
Hat jemand von euch Erfahrungen mit Tattoo Allergien gesammelt und kann mir sagen zu welchem Arzt ich da am besten gehen sollte?! Oder ob man so eine Kontaktallergie direkt im Tattoostudio testen kann.


Prijavi ta prispevek
Na vrh
  
Odgovori s citatom  
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 1 prispevek ] 


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov


Lahko pišete prispevke v temi
Lahko odgovarjate na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  


 

Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer


www.miomai.de



 

Hellsehen

hellseher-kartenleger.de



 


Nürnberg Tarot Privat




Bremerhaven |  Hamburg |  Lübeck |  Wuppertal |  Augsburg |  Freiburg |  Leverkusen |  Trier |  Ulm
Darmstadt |  Stuttgart |  Würzburg |  Heidelberg |  Bochum |  Offenbach |  Paderborn Dortmund |  Frankfurt
Mannheim |  Düsseldorf |  Wiesbaden |  Nürnberg |  Krefeld |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Kassel



 

information-3.de |  odtis  |  Stik  |  drugi jeziki | 



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group